Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

Η ΑΡΧΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ απο τον ΘΑΝΟ ΚΟΝΔΥΛΗ


  



ειναι η ιστορια μιας γυναικας στο προσωπο της οποιας συγκρουεται παθιασμενα ο ερωτας με το καθηκον απεναντι στο συνανθρωπο

ονομαζομαι ηλεκτρα μπακιρτζη και γεννηθηκα στη σμυρνη στα 1905
αν κατι μπορω να θυμηθω απο τις πρωτες μερες της ζωης μου ειναι η οικογενεια μου και το σπιτι μας στη σμυρνη
η φωτια ισοπεδωσε ανθρωπους,ψυχες,κτηρια
εκαψε αναμνησεις,την ιστορια,και τη ζωη μας ολη




γιασεμι!
αυτη η τοσο αγαπημενα γνωριμη μυρωδια με πλημμυρισε μολις ανοιξα το βιβλιο!
βρεθηκα ξαφνικα στην αγκαλια της αγαπημενης μου γιαγιας και εζησα μεσα απο την διηγηση του κ.Κονδυλη ολες τις ιστοριες που με συντροφευαν στα παιδικα μου χρονια!
καπου διαβασα τα λογια του συγγραφεα: " καθε αναγνωστης,ο καθενας απο εσας ξεχωριστα,ειναι ενα λιμανι οπου δενει αυτο το πλοιο. Και υστερα απο λιγο καιρο συνεχιζει παλι το ταξιδι του.Μεχρι  ποτε αραγε?Ξερω απο που ξεκινησε αυτο το πλοιο,αλλα δεν ξερω που θα φτασει.Εσεις,ολοι οι αναγνωστες μου,ειστε ο φαρος που καθε φορα το τραβαει κοντα του."
για μενα τουτο το βιβλιο ειναι ο δικος μου φαρος που μου εδειξε το δρομο για τις θυμησες και τις μυρωδιες.........

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

σαν γλυκο του κουταλιου