Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΦΥΓΕΙ ΠΙΟ ΝΩΡΙΣ απο την ΣΕΒΗ ΤΗΛΙΑΚΟΥ

Την κ.Σεβη Τηλιακου την γνωριζουμε ολοι ομως ακομη και αν οχι σιγουρα την εχουμε τραγουδησει!
Ειναι η στιχουργος που μιλα στην καρδια μας γιατι και σαν ανθρωπος εκει μιλα..κατευθειαν στην καρδια!
δεν θα μπορουσε λοιπον αυτος ο υπεροχος ανθρωπος να μην μας χαρισει παρα μοναχα ενα εξαιρετικο βιβλιο με μια γραφη λιτα ανθρωπινη και μεστη
"η φανουλα που οταν πια αποφασιζει να γυρισει σελιδα στο βιβλιο της ζωης της ...η ζωη της τελειωνει με τον πιο τραγικο τροπο....."
...............οταν συναντησα την κ.Τηλιακου μου ειπε: " ολη την τρυφεροτητα μου την ερωτικη διαθεση σαν ανθρωπος την εβγαλα στους στιχους μου τωρα θελω να γραφω για θεματα που αγγιζουν την κοινωνια ..σημερινα.."
και αυτο εκανε μονο που το θεμα του βιβλιου ειναι θεμα του σημερα του χθες αλλα δυστυχως και του αυριο....ειναι θεμα που ολοι μας με καποιο τροπο εχουμε βιωσει και εχουμε σιωπησει....
θεμα σκληρο αγριο αλλα με μια περιγραφη και με μια γλωσα τοσο τρυφερη που σε κανει να αισθανεσαι πως  τα  συναισθηματα σχοινοβατουν..αναμεσα  τη λυπη στο θυμο αλλα και στην αγαπη και στην ελπιδα..ενα βιβλιο που σιγουρα δεν μας αφηνει αδιαφορους
"κανουμε μαζι ενα ταξιδι αναζητωντας αιτιες,αφορμες και γεγονοτα που αλλαζουν την ζωη μας
ετσι και αλλιως ειμαστε ολοι συνεπιβατες..."
συνεπιβατης και εγω σε αυτο το ταξιδι ..,μεσα απο την γραφη της κ.Τηλιακου, πηρα απο το χερι την φανουλα και εζησα την δικη μου προσωπικη ιστορια...θυμηθηκα...το βιβλιο εφτασε στο τελος του...το εκλεισα και αναρωτηθηκα..." αν ειχα φυγει πιο νωρις ?..."
βγηκα εξω..κοιταξα ψηλα και ειπα....τοσος ουρανος φεγγαρι μου παλι τον ιδιο δρομο πηρες....

για τις φανουλες ολου του κοσμου που βιωνουν την βια μεσα στην οικογενεια και τολμουν...
για ολους εσας που ισως καπου διπλα σας ζει μια φανουλα...λυστε την σιωπη!

3 σχόλια:

  1. ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΛΟΓΙΑ,ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" ΠΟΥ ΝΙΩΘΩ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΚΛΥΖΕΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ Σ' ΑΓΑΠΩ!!!!
    ΣΕΒΗ ΤΗΛΙΑΚΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αγαπημενη μου σεβη η ευχαριστηση ειναι δικη μου για το ταξιδεμα αλλα και τη σκεψη του νου που μου χαρισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

σαν γλυκο του κουταλιου